• (iOS) Rayman Adventures kodlar generator primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rayman Adventures ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Rayman Adventures IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodlar generator primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Rayman Adventures 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Oyunu sevirəm, lakin səhvlər həqiqətən zəhlətökəndir. Silindi.

    BU HƏR ZAMAN ƏN YAXŞI OYUNDUR BUG ORANG LAG YOXDUR MƏN BUNU SEVİRƏM BU OYUNU DAYANMIŞ OYNARAMAM AMMA BƏZƏN BU OYUN OYUNU GÖSTƏRİR GÖZLƏYİN VƏ CAVAB VERİR AMMA MƏN SADECE GÖZLƏYİN VƏ CAVAB VERİRDİR DİQQƏT OLUN MƏN BU OYUNU SEVİRƏM BU OYUNU SİLMİRƏM MƏN BU OYUNU SEVİRƏM YAXŞI OYUNU SEVİRƏM BU OYUNU BƏYƏNİRƏM OK BU OYUNU SEVİRƏM!!!!!!

    Əla oyun, amma həqiqətən səhvdir. Mənim serverim heç vaxt qoşulmur. Mən də alış-veriş etdim və ödədiyim heç bir şey vermədən kartımdan 2 dəfə ödəniş etdi. O qədər potensial var ki, məyus oldum.

    Bu oyun həqiqətən yaxşı, əyləncəli və çox heyrətamizdir mən onu və məlumat paketini bu gün yüklədim və indiyə qədər bir çox adamın qara ekran göstərdiyini söylədiklərini görmüşəm, yükləyə bilmir, telefonunuz ola bilər, çünki bunun əsas problemi bu oyunun son versiyası sadəcə olaraq odur ki, səviyyəni bitirdikdən sonra güclə bağlanır və Next düyməsini basın. Əgər yenidən başlasam, qəzaya uğradığı yerdən davam edir və mən növbəti səviyyəyə keçirəm və onu oynamağa davam edirəm. Əgər qəzaya uğrayarsa, həmişə bundan başqa davam edər, yəqin ki, yaxşıdır.

    Rayman Adventures Sarguzasht lby

    Mən gənc olanda bu oyunu sevirdim və bir müddət sonra yenidən tapdım. Bununla belə, mənim irəliləyişim bəzən saxlanmır və son vaxtlar inkubatora yumurta yerləşdirə bilmirəm. Mən cəhd edəndə mənə xəta mesajı verilir və sonra yenidən cəhd etməyim deyir.Mən telefonumu bir neçə dəfə yenidən başladım və hətta bunu silib yenidən quraşdırdım, amma heç nə işləmir. Bununla belə, oyun həmişə olduğu kimi hamar və zəhmlidir. Bəlkə xarakterin fərdiləşdirilməsi onu təkmilləşdirə bilər?

    Mən Adventure 126-dayam və o, çökməyə davam edir.

    Mən həmişə audio kitab dinləyərkən oxuya biləcəyim proqramlar axtarıram. Bununla belə, mən proqram üçün səsi söndürsəm belə, bu proqram avtomatik olaraq mp3 pleyerimdə səsi dayandırır. Təəssüf ki, o, olduqca şirindir və mən onu oynamaq istəyirəm. Mən onu sildim, çünki telefonumda yalnız kitab dinləyərkən oyun oynayıram və buna görə də ondan istifadə etmirəm.

    Rayman Adventures Aventure snz

    Hazırda mən 290 səviyyəsindəyəm və xəritədə bütün saytların kilidini açdığım zaman nə qədər vaxt keçirdiyimi xatırlaya bilmirəm, vəssalam.. Səviyyələr təkrarlanmağa davam edir və bir müddət sonra darıxdırıcı olur. Həmçinin, Şərqdə bir glitch səviyyəsi var, siz oynaya bilməzsiniz, çünki işə başlayanda hər şey qaralır. Mən sözün həqiqi mənasında hər şeyi sınadım, yenidən başladın, sildim və yenidən quraşdırdım və heç bir şey işləmədiyi üçün həmişə 24 saat gözləməliyəm ki, bu macəra bitsin. Bu problemlər olmadan oyun heyrətamizdir.

    Mən macəra 33-ə çatana qədər hər şey yaxşı idi. Hazırda vəhşi qərbdəyəm və bir səviyyədə oynamaq üçün düyməni basdığım zaman ekran qara olur. Yeganə variantım xəritəyə qayıtmaqdır. Mən yeri dəyişə bilmirəm, amma eyni zamanda səviyyələri oynaya bilmirəm. Xahiş edirəm kömək edin

    Bu oyunu sevirəm. Nintendo keçidi üçün məndə var. Bu proqramla bağlı iki əsas problemim var. 1. FB-yə qoşula bilmirəm. 2. Mən qiymətli daşlar almağa çalışdığım zaman o, “siz artıq bu əşyanı almısınız” deməyə davam edir ki, bu iki səbəb istisna olmaqla, 5 ulduz+ verərdim.

    Super zəhmli oyun. Qrafika tamamilə başqa səviyyədədir, bütün mərhələlər əladır və əlavə mükafatlar qazanmaq üçün reklamı izləyə biləcəyiniz yaxşı bir şeydir. Əla oyun!!!!!

    Mənim sevimli oyun! Təəssüf ki, bəzi səviyyələrdə səhvlər var, lakin bir səhv səviyyəyə görə ilişib qalsanız, təxminən 15 saat gözləyə bilərsiniz, sonra ilişib qaldığınız macəradan imtina edib yenisinə başlaya bilərsiniz! Bütün oyunu yenidən başlatmağa ehtiyac yoxdur! Onu bir dəfə silmək məcburiyyətində qalmağımın yeganə səbəbi istifadə etdiyim cihazın çox köhnə olması idi, ona görə də bu, oyunun günahı deyildi, əgər bu sizinlə baş verərsə, bunu unutmayın.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :